A$AP Rocky mostantól a Ray-Ban első kreatív igazgatójaként tevékenykedik, és egy izgalmas új kollekcióval mutatkozik be, amely a stílus és az innováció tökéletes egyvelegét képviseli.

Rakim Mayers, vagyis A$AP Rocky amerikai rapper kreatívigazgatói debütálása a Ray-Bannél egy új korszak nyitánya, amely finoman egyensúlyoz a hagyomány és az innováció között - a klasszikus Ray-Ban formák merész újragondolásával a márka új jelentéstartalommal gazdagodik: a szemüveg többé nem csupán kiegészítő, hanem az önkifejezés, a kortárs esztétika és a kulturális párbeszéd része.
A márka történetében először kreatívigazgatói pozíciót hozott létre, hogy tovább erősítse globális jelenlétét, megújítsa dizájnkultúráját és új kapcsolódási pontokat alakítson ki a fiatal generációkkal. Az új kreatív vezetés célja, hogy a Ray-Ban örökségét - az időtlen formavilágot, a szabadság és önkifejezés iránti elkötelezettséget - a kortárs kultúra élvonalával kapcsolja össze.
Az amerikai rapper 2024-ben elnyerte a British Fashion Awards Cultural Innovator díját, köszönhetően a Puma-val való sikeres együttműködésének, amellyel a Best Collab elismerést is bezsebelte. Emellett a Complex magazin a Legjobban öltözött rapper címmel is kitüntette. A Moncler és a Bottega Veneta kampányainak arca volt, és 2025-ben a Met Gala társ-házigazdájaként is bemutatkozott. Ezen kívül saját divatkollektíváját, AWGE néven indította el, amely sajátos stílusával igyekszik nyomot hagyni a divat világában.
Az A$AP Rocky által tervezett dizájn egy friss és egyedi nézőpontot kínál a Ray-Ban számára. Újraértelmezte a márka klasszikus formáit, biztosítva, hogy azok megőrizzék örökségüket, miközben modern és karakteres megjelenést kaptak. Rocky szerepe azonban nem csupán a kollekciók megalkotására korlátozódik; kreatívigazgatóként aktívan részt vesz az üzlethelyiségek dizájnjának kialakításában, a kampányok irányvonalának meghatározásában és a márka kommunikációjának teljes spektrumában.
A klasszikus Ray-Ban ikonokat (Mega Wayfarer, Mega Clubmaster, Mega Balorama) gondolja újra a hiphop kultúra sötét, arany díszítésű, maszkulinitást sugárzó nyelvén. Minden modell fekete tónusú, arany részletekkel és exkluzív csomagolással - dollárköteg ihlette dobozban és dedikált bőrtokkal érkeznek.
A kollekcióban a legendás Wayfarer pufi, szoborszerű formavilágával tűnik fel, a popkultúra vibráló árnyalataiban – kék, zöld, pink, fehér, sárga és piros – kiemelkedő arany részletekkel és mélyfekete lencsékkel. Ez a modern divatnyilatkozat játékosságot és radikalizmust egyesít, igazi figyelemfelkeltő darab.
Az új kollekciót egy izgalmas kampány kíséri, amelynek keretein belül a szerencsés nyertesek páros napijegyet nyernek a Szigetre. Ezzel a lehetőséggel élőben tapasztalhatják meg A$AP Rocky lenyűgöző fellépését!