Harc a One Piece-ért! Különös összecsapás bontakozik ki a Bayern München és a Dortmund között – nézd meg a lenyűgöző pillanatokat! (KÉPEK)


Az utóbbi időszakban ez a Bayern Münchenről szóló poszt vált a legnagyobb érdeklődést kiváltó témává, még Thomas Müller klublegendával kapcsolatos távozásról szóló bejegyzéseket is felülmúlva.

A Bayern München a ChatGPT új képgenerátorát felhasználva alkotta meg azt a különleges képet, amely a híres japán animációs stúdió, a Mijazaki Hajao által alapított Studio Ghibli filmjeinek varázslatos stílusát idézi. Az utóbbi napokban ezek az anime-szerű fotók elözönlötték a közösségi médiát, és a bajor csapat ügyesen kihasználta ezt a trendet, hogy még nagyobb népszerűségre tegyen szert.

A sportoldalak is kaptak az alkalmon, így például a 76,4 millió Instagram-követőt számláló 433, míg hazánkban a Nemzeti Sport is.

Nézzük meg újra a Bayern témáját! A klub nem kis bírálatot kapott amiatt, hogy mesterséges intelligencia segítségével készített képet. Ez a lépés ellentétben áll Mijazaki által képviselt értékekkel, és jogi kérdéseket is felvet. Ennek ellenére a legtöbb szurkoló számára mégis vonzó lett a végeredmény.

"Ez a módja annak, hogy egy képen ötvözd a két legkedvesebb dolgomat."

Ilyen pillanatokban különösen eltölt a büszkeség, hogy a One Piece világának rajongója lehetek.

"Ezzel a poszttal a Bayern automatikusan a világ legjobb klubja lett."

- Olvasható az Instagram-poszt alatti népszerű hozzászólásban. Ez a megjegyzés arra utalt, hogy a nagy ellenfél, a BVB márciusban a Toei Animation animációs stúdióval karöltve egy izgalmas One Piece-kampányt indított. A szurkolók rengeteg olyan termékre tehettek szert, amelyek a népszerű sorozat és a klub szellemiségét ötvözik.

"Több játékosunk is nagy One Piece-rajongó, így a Borussia Dortmundnál már régóta természetes, hogy ez a sorozat beivódott a csapat mindennapjaiba. Tavaly például az ázsiai túránkon jelent meg" - fogalmazott Carsten Cramer ügyvezető igazgató.

- hirdeti büszkén a klub, tele lelkesedéssel és elköteleződéssel.

A Dortmund közösségi média felületein óriási népszerűségnek örvendtek a közös posztok, hiszen az első bejegyzés már 368 ezer lájknál járt az Instagramon. A kampány fénypontja a csapat március 30-i, Mainz ellen játszott hazai mérkőzése volt. Az időzítés nem véletlen, hiszen a rendkívül népszerű anime, amely már több mint 1100 epizódnál tart, április 5-én folytatódik.

Ha a bajorokra gondolunk, nem meglepő, hogy felfigyeltek a riválisuk elképesztő sikerére a közösségi médiában. Éppen ezért lecsaptak a lehetőségre, hogy a mesterséges intelligencia révén ők is kihasználhassák a One Piece népszerűségének hullámát, és saját maguk is részesedjenek a sikerből.

Related posts